Hoe gaan wij samen aan de slag?
1. Kennismakingsgesprek
Voordat we een samenwerking aangaan, is het fijn dat we eerst kennismaken. Ik ben benieuwd naar jouw verhaal en ontvang graag zoveel mogelijk interessante informatie. Daarnaast kijken we of er een klik is. Jij wilt immers jouw verhaal aan mij toe kunnen vertrouwen, zodat ik namens jou je ideale klant kan aanspreken. Je wilt een goed gevoel hebben bij mij als tekstschrijver.
2. Offerte
Nu ik meer weet over jou, je bedrijf, je aanbod en wat jij van mij verwacht, maak ik een offerte op maat. Deze verstuur ik per mail met daarbij meteen mijn algemene voorwaarden en de privacyverklaring.
3. Briefing
Zodra jij een goed gevoel hebt met mij en mijn aanpak en je akkoord gegeven hebt op de offerte, is het tijd voor het echte werk. Indien we nog niet alles besproken hebben, stel ik je mogelijk nog wat vragen of verzoek ik je om wat meer nuttige informatie te geven.
4. Aan de slag
Met alle verkregen informatie van jou ga ik aan de slag. Ik verdiep me verder in je bedrijf en aanbod, maar ook in jouw vakgebied en eventuele andere interessante bronnen. Ik neem als perfectionist de tijd om meer dan goed werk af te leveren.
5. Correctieronde
Indien er een correctieronde is overlegd in de offerte, dan heb je de mogelijkheid om aan te geven waar je nog niet helemaal tevreden over bent. Naar aanleiding hiervan ga ik wijzigingen doorvoeren, zodat de tekst uiteindelijk helemaal naar je zin is.
Samenwerkingen met andere communicatieprofessionals
Ben jij naast een tekstschrijver ook nog op zoek naar andere professionals, zoals bijvoorbeeld een webbouwer, foto-/videograaf of grafisch vormgever? Ik heb een fijn team van professionele mensen om mij heen waar ik regelmatig mee samenwerk en die ik van harte kan aanbevelen. Naar aanleiding van jouw wensen, breng ik jou graag in contact met de juiste partij.
Wil jij ook teksten die niet alleen lekker lezen, maar ook nog eens klanten opleveren?
Download dan mijn gratis e-book
Met mijn 12 schrijftips kun jij snel aan de slag om jouw eigen succesvolle teksten te schrijven. Zo maak je van jouw lezers daadwerkelijk klanten.